مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 17:272023-10-10سياسي

نشست مشترک سازمان بازرسی و دادستانی روسیه برگزار شد


نشست مشترک تخصصی سازمان بازرسی کل کشور و دادستانی کل فدراسیون روسیه به ریاست معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور برگزارشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، نشست مشترک تخصصی سازمان بازرسی کل کشور و دادستانی کل فدراسیون روسیه به ریاست محمدمهدی بلندیان معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور برگزارشد و طرفین بر لزوم همکاری های دوجانبه برای انتقال تجارب تاکید کردند.

در ابتدای این دیدار مهدی بهادر مدیرکل حوزه ریاست، روابط بین الملل و روابط عمومی ضمن خوش آمدگویی به میهمانان به سفر ذبیح الله خداییان ریاست عالی سازمان به روسیه و انعقاد تفاهمنامه همکاری بین سازمان بازرسی و دادستانی فدراسیون روسیه اشاره کرد واز حضور هیات قضایی روس در سازمان بازرسی تشکر و قدردانی کرد.

در این دیدار معاون سیاسی و قضایی سازمان بازرسی ضمن تبریک عملیات ظفرمندانه و سلحشورانه رزمندگان فلسطینی علیه اشغالگران صهیونیست گفت: جمهوری اسلامی ایران و روسیه با تحریم های گسترده ای روبه رو هستند و از این جنگ تمام عیار اقتصادی علیه کشور ما بیش از 40 سال می گذرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مشترک سازمان بازرسی و دادستانی روسیه برگزار شد

نشست مشترک سازمان بازرسی و دادستانی روسیه برگزار شد