مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 14:352023-10-13بين الملل

مردم آستارا در حمایت از مردم فلسطین ندای «مرگ بر اسراییل» سر دادند + تصاویر


مردم شهرستان مرزی بندر آستارا در شمال غربی استان گیلان طی راهپیمایی باشکوهی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین ندای «مرگ بر اسراییل» سر دادند.

- مردم آستارا در حمایت از مردم فلسطین ندای مرگ بر اسراییل سر دادند + تصاویر ایسنا/گیلان مردم شهرستان مرزی بندر آستارا در شمال غربی استان گیلان طی راهپیمایی باشکوهی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین ندای مرگ بر اسراییل سر دادند.

در این راهپیمایی که با حضور اقشار مختلف مردم از جمله بسیجیان، دانشجویان، بازاریان، کارمندان و دیگر اقشار جامعه از محل مصلی آستارا تا چهارراه حکیم نظامی و پس از اقامه نماز جمعه برگزار شد، راهپیمایان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسراییل و فلسطین پیروز است، اسراییل نابود است بار دیگر حمایت خودشان را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

فرماندار شهرستان مرزی آستارا در جریان این راهپیمایی در گفت وگو با ایسنا، دفاع از مردم مظلوم فلسطین را دفاع از تمامیت ارزش های اسلامی عنوان کرد و افزود: رژیم غاصب اسراییل بیش از یک قرن مردم بی دفاع فلسطین را به خاک و خون می کشد و کودکان و زنان این سرزمین را آواره کرده است.

محمدرضا شهاب زاده با اشاره به پیروزی نیروهای حماس در عملیات های اخیر گفت: ظلم به یک ملت موجب بیداری جهانی علیه اسراییل شده و به همین علت روز به روز بر دام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم آستارا در حمایت از مردم فلسطین ندای «مرگ بر اسراییل» سر دادند + تصاویر

مردم آستارا در حمایت از مردم فلسطین ندای «مرگ بر اسراییل» سر دادند + تصاویر