مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 13:252023-10-19اجتماعي

ایجاد معابر پاییزی در 35 بوستان مشهد


مدیر کل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد از ایجاد معابر پاییزی در 35 بوستان مشهد به منظور بهره مندی شهروندان از زیبایی های پاییز خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد از ایجاد معابر پاییزی در 35 بوستان مشهد به منظور بهره مندی شهروندان از زیبایی های پاییز خبر داد.

حامد فیض الهی در گفت وگو با ایسنا ضمن اشاره به حس خوب برگ های خزان زیر پای مردم، عنوان کرد: با توجه به اینکه طبیعت پاییز در شهر مشهد رنگ و روی خاص خود را دارد برنامه ریزی کرده ایم به منظور بهره مندی شهروندان از زیبایی های پاییز، از ابتدای آبان ماه که فصل خزان را به طور کامل داریم تمهیداتی با عنوان معابر پاییزی در معبرهای 35 بوستان شهر مشهد ایجاد کنیم.

وی با تاکید بر اجرای این معابر در پارک های تمام مناطق مشهد، خاطرنشان کرد: این معابر در بوستان مهر منطقه یک، بوستان های پردیس و حجاب در منطقه دو، بوستان بهار در منطقه سه، بوستان های بهشت، بسیج و ارم در منطقه چهار، بوستان های وحدت، فروغی، رستگار، رضوی و گلشهر در منطقه پنج، بوستان های رجا، محمدیه، پامچال و نصرت در منطقه 6، بوستان های غدیر، میرزا کوچک خان و سلام در منطقه هفت، بوستان های کوهسنگی و باغ ملی در منطقه هشت، بوستان های وکیل آباد، لاله و فردوس در منطقه 9، بوستان های شاهد، نیلوفرآب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد معابر پاییزی در 35 بوستان مشهد

ایجاد معابر پاییزی در 35 بوستان مشهد