مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 18:302023-10-03سياسي

حکیم: مام جلال در برابر همه تلاش های ظالمانه و تاریک اندیش ایستاد


رهبر جریان حکمت ملی عراق در مراسم بزرگداشت جلال طالبانی با گرامیداشت یاد این چهره مبارز کرد گفت: مام جلال در برابر همه تلاش های ظالمانه و تاریک اندیش ایستاد.

- رهبر جریان حکمت ملی عراق در مراسم بزرگداشت جلال طالبانی با گرامیداشت یاد این چهره مبارز کرد گفت: مام جلال در برابر همه تلاش های ظالمانه و تاریک اندیش ایستاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید عمار حکیم در ادامه افزود: در این مسیر گروهی از مبارزان و مخالفان کُرد و نیز رهبران و مجاهدانی از دیگر طیف ها که دغدغه میهن و سرنوشت کشور را داشتند در کنار مام جلال ایستادند تا در کنار هم تصویری بزرگ از مبارزه یکپارچه ملت عراق در مسیر هدف بزرگ تأسیس عراق جدید در چارچوب وحدت و شهروندی و قانون و هم زیستی مشترک بسازند.

وی تاکید کرد که بعد از دو دهه و در سایه ثبات سیاسی به دست آمده و اراده جدی دولت در ارائه خدمات و تحقق موفقیت ها و دستاوردهای بزرگ تر، لازم است که در کنار هم، دولت و ملت با همه طیف ها و احزاب و نیروها و نهادهای مدنی برای حفاظت از این ثبات و تلاش برای توسعه کشور در بخش های گوناگون بکوشیم.

رهبر جریان حکمت ملی عراق در ادامه به مهم ترین اولویت ها و چالش های عراق در مقطع فعلی اشاره و عنوان کرد: باید از دولت در این چالش بزرگ حمایت کنیم و در کنار هم برای یافتن راه حل های درست در عرصه های سیاسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکیم: مام جلال در برابر همه تلاش های ظالمانه و تاریک اندیش ایستاد

حکیم: مام جلال در برابر همه تلاش های ظالمانه و تاریک اندیش ایستاد