مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 17:552023-10-08سياسي

استاندار خراسان شمالی: بلندمرتبه سازی شهری نیازمند مطالعه است


می توان در برخی خیابان ها و با مطالعه و با استدلال کافی موضوع بلندمرتبه سازی مدیریت شود، بطوریکه زیرساخت های اولیه بهم نخورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیروان، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در همایش فصلی شهرداران، فرمانداران و مسئولان دستگاه های اجرایی که در شیروان برگزار شد، اظهار کرد: در زمان جنگ تحمیلی تهیه تسلیحات نظامی برای کشورمان خیلی سخت بود و حتی قادر به تولید سیم خاردار نبودیم، اما در حال حاضر به کشوری قدرتمند تبدیل شده ایم.

وی گفت: در خصوص مبلمان شهری، نسبت به 10 سال قبل پیشرفت زیادی داشته ایم که این امر بدلیل واگذاری امورات دولت به شوراهای منتخب مردم و بها دادن به نظرات عموم و مشارکت های آنهاست.

استاندار خراسان شمالی افزود: با مطالعه جامع و استدلال قوی می توان در جهت پیشرفت شهر از جمله بلندمرتبه سازی را محقق نمود.

این مقام مسئول تاکید کرد: بر اساس پارامترهایی چون نرخ جمعیت، سرانه فضای سبز و آموزشی نمی توان به یکباره اقدام به بلند مرتبه سازی کنیم، اما می توان در برخی خیابان ها و با مطالعه و مطرح کردن موضوع بلندمرتبه سازی در کمیسیون ماده 5 بصورت محوری، با استدلال کافی این موضوع مدیریت شود، بطوریکه زیرساخت های اولیه بهم نخورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خراسان شمالی: بلندمرتبه سازی شهری نیازمند مطالعه است

استاندار خراسان شمالی: بلندمرتبه سازی شهری نیازمند مطالعه است