مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 13:152023-10-18بين الملل

محکومیت پشتیبانی شیطان بزرگ در جنایت بیمارستان غزه از سوی بسیج اصناف


رییس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی با صدور پیامی جنایات رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان غزه در فلسطین را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، غلامرضا حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی با صدور پیامی جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین را محکوم کرد.

در پیام غلامرضا حسن پور آمده است: آنچه امروز در غزه می گذرد، مصداق بارز کشتار دست جمعی و جنایت علیه بشریت است.

رژیم جعلی اسراییل با بی اعتنایی نسبت به نفرت جهانی مردم آزاده دنیا و علی رغم تمام قوانین بین المللی به طرز وحشیانه به سیاست های غیر انسانی و نژادپرستانه در سرزمین های اشغالی ادامه داده و هیچ ابایی در کشتار مردم بی دفاع به ویژه زنان و کودکان ندارد و انتقام شکست تاریخی در حمله برق آسای طوفان الاقصی را بزدلانه از مردم بی پناه می گیرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: رژیم کودک کش با قطع آب و برق و ممانعت از ورود دارو و مواد اولیّه، اقدام به مجازات دسته­ جمعی ساکنان این منطقه محروم کرده و شب گذشته با بمباران بیمارستان المعمدانی بیش از هزار نفر از کودکان و زنان را قتل عام نمود و جامعه بشیریت را در بهت فرو برد و از سوی دیگر با مظلوم­ نمایی و گزارش­ های نادرست و حتی تصویرسازی مزورانه سعی در مظلوم­ نمایی و تطهیر هیولای دیوس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت پشتیبانی شیطان بزرگ در جنایت بیمارستان غزه از سوی بسیج اصناف

محکومیت پشتیبانی شیطان بزرگ در جنایت بیمارستان غزه از سوی بسیج اصناف