مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 15:202023-10-02اقتصادي

بنیاد برکت به مشاغل بهزیستی تسهیلات 4 درصدی پرداخت می کند


مجری اشتغال بنیاد برکت گیلان با اشاره به تفاهنامه بنیاد برکت با وزارت اقتصاد و دارایی، سازمان بهزیستی و صندوق کارآفرینی امید برای پرداخت تسهیلات گفت: - ساریه پورصالح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی در چهار حوزه خرد و خانگی، واحدهای تولیدی خرد و کوچک، واحدهای تولیدی متوسط و بزرگ و سرمایه در گردش، با عاملیت صندوق کارآفرینی امید پرداخت می شود، اظهار کرد: سال گذشته بنیاد برکت توانست در رسته های متنوع شغلی از مدد جویان بهزیستی حمایت کند که رقم تخصیص اعتباری امسال افزایش 2 برابری داشته است.

  وی با بیان اینکه این اعتبار از منابع (جزء 3) (بند الف) تبصره 18 قانون بودجه 1401 مصوب شده است، افزود: بنیاد برکت در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر و کارآفرین، به افراد واجد شرایط تحت پوشش سازمان بهزیستی طبق آیین نامه های اجرایی بنیاد برکت تسهیلات پرداخت می کند.

به گفته مجری اشتغال بنیاد برکت گیلان، متقاضیان برای دریافت این وام، ابتدا از ارگان مربوطه معرفی می شوند و سپس توسط تیم تسهیل گری، مراحل بررسی و اهلیت آن ها احراز شده و در صورت تایید، در سامانه ثبت می شود.

  پورصالح با اشاره به تفاهنامه بنیاد برکت با وزارت اقتصاد و دارایی، سازمان بهزیستی و صندوق کارآفرینی امید برای پرداخت تسهیلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد برکت به مشاغل بهزیستی تسهیلات 4 درصدی پرداخت می کند

بنیاد برکت به مشاغل بهزیستی تسهیلات 4 درصدی پرداخت می کند