مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 14:052023-09-27سياسي

ولایت مداری ملت ایران دشمنان را به زانو در آورده است


فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: ولایت مداری یک از ویژگی های مهم ملت ایران بود که توانسته دشمنان را به زانو در آورد.

- ایسنا/زنجان فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: ولایت مداری یک از ویژگی های مهم ملت ایران بود که توانسته دشمنان را به زانو در آورد.

سردار جهان بخش کرمی ظهر امروز (5 مهرماه) در برنامه شهید آبروی محله شهرستان خرم دره با بیان اینکه غواصان دریادل استان زنجان در عملیات های دفاع مقدس خوش درخشیدند، اظهار کرد: ایران اسلامی، کشوری امام زمانی بود که مورد تهاجم دشمن قرار گرفت و مردم برای دفاع از میهن و اسلام هر چه داشتند در طبق اخلاص نهادند.

وی با بیان اینکه زمانی که جنگ آغاز شد مردم از پیر تا جوان به صورت داوطلبانه برای حضور در جبهه های جنگ ثبت نام می کردند، گفت: مادران شهدا نهایت جهاد را در این دوران انجام داده اند تا جایی که برخی از مادران حتی سه فرزندشان را تقدیم نظام و انقلاب کردند.

این مسئول با اشاره به نقش بانوان در دوران دفاع مقدس، یادآور شد: اگر حمایت و کمک های بانوان در این دوران نبود ملت ما هیچ گاه پیروز این میدان نبود، بنابراین بانوان نیز در این دوران نقش بسزایی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایت مداری ملت ایران دشمنان را به زانو در آورده است

ولایت مداری ملت ایران دشمنان را به زانو در آورده است