مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 16:052023-10-21اقتصادي

پرداخت 19 میلیارد ریال وام خوداشتغالی کمیته امداد در جلگه رخ و کدکن


رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) رباط سنگ از پرداخت 19 میلیارد ریال وام خود اشتغالی کمیته امداد در جلگه رخ و کدکن خبرداد.

- هادی شاه ولی، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) رباط سنگ در گفت و گو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه، اظهار کرد: 41 فرصت شغلی برای کارآفرینان بخش رخ و کدکن در سال 1402 با پرداخت 19 میلیارد ریال وام قرض الحسنه ایجاد شده است.

وی افزود: عمده مشاغل ایجادشده در قالب مشاغل خدماتی، صنعتی، کشاورزی، دامپروری و صنایع دستی می باشد و وام آن ها از طریق صندوق امداد ولایت و بانک های عامل به صورت قرض الحسنه در اختیار کارآفرینان قرار می گیرد.

شاه ولی تصریح کرد: تعداد 550 دانش آموز و دانشجو زیر چتر حمایتی کمیته امداد رباط سنگ مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد حدود 529 نفر دانش آموز و تعداد 21 نفر دانشجو محسوب می شوند.

در ادامه مسئول کمیته امداد امام خمینی(ره) از اهدای 11 سری کمک جهیزیه به ارزش سه میلیارد ریال بین مددجویان کمیته امداد خبر داد و گفت: ارزش این کالا های اهدایی مبلغی بالغ بر 3 میلیارد 520 میلیون ریال است که با همت کمیته امداد امام (ره) شهرستان تربت حیدریه و نیکوکاران خریداری و بین مدد جویان تحت پوشش این نهاد مردمی در این دو بخش توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 19 میلیارد ریال وام خوداشتغالی کمیته امداد در جلگه رخ و کدکن

پرداخت 19 میلیارد ریال وام خوداشتغالی کمیته امداد در جلگه رخ و کدکن