مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 16:402023-10-16سياسي

برگزاری یازدهمین همایش روز جهانی غذا در ساری


رییس انجمن صنایع غذایی و دارویی استان مازندران با اشاره به برگزاری یازدهمین همایش روز جهانی غذا در ساری گفت: این همایش چهارشنبه جاری با هدف اشاعه فرهنگ تولید غذای سالم و امنیت غذایی برگزار می شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سعید باقری رییس انجمن صنایع غذایی و دارویی استان مازندران عصر امروز در نشست با خبرنگاران به مناسبت روز جهانی غذا، اظهار کرد: یازدهمین دوره همایش روز جهانی غذا چهارشنبه 26 مهر ماه برگزار می شود.

وی با تشریح برنامه های همایش روز جهانی غذا گفت: شعار امسال روز جهانی غذا آب زندگی است؛ آب غذاست تعیین شد و همین نشان دهنده اهمیت موضوع کم آبی در سراسر جهان است.

رییس انجمن صنایع غذایی  مازندران بیان کرد: کشاورزی حدود  72 درصد از منابع آب شیرین را استفاده می کند و همه باید تلاش کنیم در این بخش فرهنگ سازی کنیم تا با مدیریت مصرف آب، بتوانیم ادامه فعالیت صنایع غذایی را تضمین کنیم.

باقری گفت: لازم است همه به اندازه خود تلاش کنیم تا شاهد چشم انداز جهانی بدون گرسنگی و بدون سوءتغذیه باشیم و با انتخاب غذای سالم و کاهش ضایعات مواد غدایی به سمتی گام برداریم که امنیت غذایی کشور را تضمین کنیم.

وی افزود: مازندران از بزرگترین تولیدکنندگان صنایع غذایی در کشور است و امروز 540  واحد تولیدکننده صنایع غذایی در استان فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یازدهمین همایش روز جهانی غذا در ساری

برگزاری یازدهمین همایش روز جهانی غذا در ساری