مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 10:502023-10-11سياسي

اعطای دکتری افتخاری دانشگاه تهران به شیخ ابراهیم زکزاکی


مدرک دکتری افتخاری دانشگاه تهران با تصویب هیأت منتخب شورای دانشگاه تهران در مراسمی رسمی به شیخ ابراهیم یعقوب زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه اعطا می شود.

- مدرک دکتری افتخاری دانشگاه تهران با تصویب هیأت منتخب شورای دانشگاه تهران در مراسمی رسمی به شیخ ابراهیم یعقوب زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه اعطا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران در نشست هیأت اجرایی آیین اعطای دکترای افتخاری این دانشگاه به شیخ ابراهیم زکزاکی، گفت: در هیأت منتخب شورای دانشگاه تهران مصوب شد که مدرک دکترای افتخاری مطالعات جهان: صلح و حل منازعه Honorary Doctorate on World Studies: Peace and Conflict Resolution به شیخ ابراهیم یعقوب زکزاکی به عنوان یکی از شخصیت های تأثیرگذار و پر افتخار جهان اسلام پس از انقلاب اسلامی که از اندیشمندان الهام گرفته از مکتب امامین انقلاب اسلامی و دارای سوابق مبارزاتی سترگ و توفیقات بزرگ در دعوت به مذهب تشیع و اسلام ناب محمدی(ص) است، اعطا شود.

رییس دانشگاه تهران با بیان اینکه آیین اعطای دکترای افتخاری دانشگاه تهران به شیخ زکزاکی با عنوان اندیشمند مصلح برگزار می شود، افزود: شیخ ابراهیم زکزاکی و خانواده ایشان در برابر هجمه ها، بسیار مقاوم و پر توان در راه اندیشه متعالی اسلام ایستادگی کرده اند و علی رغم اینکه بیشترین حملات به ایشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای دکتری افتخاری دانشگاه تهران به شیخ ابراهیم زکزاکی

اعطای دکتری افتخاری دانشگاه تهران به شیخ ابراهیم زکزاکی