مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 11:552023-10-22اجتماعي

کندوان جلوه ای از تاریخ باشکوه مردمان نجیب و پرافتخار آذربایجان است


استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیامی ثبت جهانی روستای تاریخی کندوان به عنوان روستای شگفت انگیز و اولین روستای جهانی گردشگری توسط سازمان جهانی گردشگری را تبریک گفت.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیامی ثبت جهانی روستای تاریخی کندوان به عنوان روستای شگفت انگیز و اولین روستای جهانی گردشگری توسط سازمان جهانی گردشگری را تبریک گفت.

در پیام عابدین خرّم آمده است: خبر مسرت بخش ثبت جهانی روستای کندوان توسط سازمان جهانی گردشگری، مایه افتخار و مباهات مردم بافرهنگ و تاریخ ساز آذربایجان شرقی شد.

بی تردید با این اتفاق مبارک، روستای کندوان و آثار گردشگری و طبیعی پیرامون آن، برای مردم دنیا شناخته شده خواهد بود و در آینده ای نه چندان دور شاهد رونق گردشگری و حضور گردشگرانی از نقاط مختلف دنیا در این روستا خواهیم بود.

روستای تاریخی کندوان که در فهرست آثار ثبت شده سازمان جهانی گردشگری به عنوان روستای شگفت انگیز ثبت شده و اولین روستای جهانی گردشگری در کشور عزیزمان ایران است، جلوه ای از تاریخ باشکوه مردمان نجیب و پرافتخار آذربایجان است که امروز همه ما وظیفه داریم از این میراث ارزشمند حراست و پاسداری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کندوان جلوه ای از تاریخ باشکوه مردمان نجیب و پرافتخار آذربایجان است

کندوان جلوه ای از تاریخ باشکوه مردمان نجیب و پرافتخار آذربایجان است