مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 15:402023-09-23اقتصادي

هفت مجتمع خدمات رفاهی در سیستان و بلوچستان در حال ساخت است


مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان گفت: با تسهیلات کارآفرینی، هم اکنون هفت مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در نقاط مختلف این استان در حال ساخت است که روند آن از پیشرفت قابل قبولی برخودار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، غلامعلی صمصامی hlv,c در بازدید از روند ساخت این مجتمع ها در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به مسافت های طولانی بین شهرستان های استان وجود مجتمع های خدمات رفاهی امری ضروری است و صندوق کارآفرینی امید در راستای تامین رفاه مسافران در جاده های استان برای ساخت این مجتمع ها تسهیلات پرداخت می کند.

صمصامی با اشاره به حمایت ویژه صندوق از ایجاد کسب و کار در مناطق کمتر توسعه یافته اظهار داشت: برای این هفت مجتمع، در مجموع بیش از 260 میلیارد ریال تسهیلات ارزان به کارآفرینان پرداخت شده است.

وی گفت:  بدون شک یکی از اصلی ترین نیازهای مسافران تامین سوخت خودرو است و تسهیلات در اختیار کسانی قرار گرفته است که ایجاد جایگاه سوخت در اولویت ساخت مجتمع خدمات رفاهی به انجام رساندند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با راه اندازی این هفت مجتمع، برای نزدیک به 130 نفر شغل مستقیم ایجاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفت مجتمع خدمات رفاهی در سیستان و بلوچستان در حال ساخت است

هفت مجتمع خدمات رفاهی در سیستان و بلوچستان در حال ساخت است