مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 14:052023-10-08فرهنگي

دومین جشنواره تئاتر خیابانی مهر البرز برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با تاکید بر اهمیت حمایت از تئاتر خیابانی اظهار کرد: این نوع نمایش ها قابل دسترس برای عموم هستند و از آنجایی که به  قشر و طبقه خاصی تعلق ندارند، - ایسنا/البرز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با تاکید بر اهمیت حمایت از تئاتر خیابانی اظهار کرد: این نوع نمایش ها قابل دسترس برای عموم هستند و از آنجایی که به  قشر و طبقه خاصی تعلق ندارند، نقش به سزایی در ایجاد نشاط و سلامت روحی و روانی مردم دارند.

سعید جابری انصاری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه تئاتر یکی از ابزارهای مهم هنری، ارتقای سطح فکر و انتقال پیام در همه جوامع است، اظهار کرد: باید از راه هایی همچون تئاتر خیابانی مردم را با انواع آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد، طلاق، آسیب های فضای مجازی، روابط خارج از قاعده که موجب شکست خانواده ها می شود آشنا کرد تا انگیزه، امید و سطح آگاهی در جامعه افزایش یابد.

وی با تاکید بر اهمیت حمایت از تئاتر خیابانی اظهار کرد: این نوع نمایش ها قابل دسترس برای عموم هستند و از آنجایی که به قشر و طبقه خاصی تعلق ندارند، نقش به سزایی در ایجاد نشاط و سلامت روحی و روانی مردم دارند.

این مسئول با اشاره به اینکه تئاتر خیابانی به دلیل ارتباط مستقیم با بدنه مردم و برگزاری در فضای تقریبا عمومی، جذاب است، افزود: این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین جشنواره تئاتر خیابانی مهر البرز برگزار می شود

دومین جشنواره تئاتر خیابانی مهر البرز برگزار می شود