مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 09:552023-10-21سياسي

یک آمار چشمگیر از کهگیلویه و بویراحمد به روایت کدخدایی


عضو حقوقدان شورای نگهبان به آماری چشمگیر از مردم کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، استان کهگیلویه و بویراحمد همواره از نظر مشارکت در انتخابات در کشور یکی از استان های اول تا سوم بوده است مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با همه محرومیت ها و نداشته ها هیچگاه با صندوق های رای قهر نکرده و همواره  به عنوان یکی از استان های اول در انتخابات ها حضور گسترده داشته اند.

از انتخابات مجلس شورای اسلامی گرفته تا خبرگان و شوراهای اسلامی شهر و روستا بالاترین مشارکت مربوط به مردم این استان بوده است.

اگر میانگین حضور در همه انتخابات های برگزار شده در کشور از ابتدا تاکنون گرفته شود بی شک هیچ کدام از استان های کشور به اندازه کهگیلویه و بویراحمد به نسبت جمعیت در انتخابات حضور و مشارکت نداشته اند.

استانی که علاوه بر این رتبه اول ثبت نام و اعزام به جبهه را داشته و رتبه بزرگ دیگر اینکه به نسبت جمعیت خود در آن سال ها که تنها 300 هزار نفر جمعیت داشت بیشترین تعداد شهید را نیز در کل کشور به خود اختصاص داده است.

در همین خصوص عباسعلی کدخدایی عضو حقوقدان شورای نگهبان با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بر این موضوع صحه گذاشت که مردم استان بیشترین میزان مشارکت را تاکنون داشته اند این عضو شور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک آمار چشمگیر از کهگیلویه و بویراحمد به روایت کدخدایی

یک آمار چشمگیر از کهگیلویه و بویراحمد به روایت کدخدایی