مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 20:302023-10-09اقتصادي

راه اندازی باجه پستی و فروشگاه اینترنتی در مناطق مرزی خراسان جنوبی


مدیرکل پست خراسان جنوبی از راه اندازی باجه پستی در پایانه مرزی ماهیرود خبر داد و گفت: راه اندازی فروشگاه اینترنتی در مناطق مرزی از جمله مرز ماهیرود در دستور کار است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل پست خراسان جنوبی از راه اندازی باجه پستی در پایانه مرزی ماهیرود خبر داد و گفت: راه اندازی فروشگاه اینترنتی در مناطق مرزی از جمله مرز ماهیرود در دستور کار است.

حسین ظهوری، امروز دوشنبه، 17 مهر در نشست خبری به مناسبت روز جهانی پست اظهار کرد: در 6 ماه نخست امسال 905 هزار مرسوله پستی وارد خراسان جنوبی شده و 927 هزار مرسوله از استان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 52 درصد افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه کسب این رتبه نشان از رشد خدمات دهی و ارائه خدمات جدید این شرکت در سال جاری دارد، افزود: خریدهای اینترنتی صادره استان در این مدت 10 هزار و 825 مرسوله بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 32 درصدی دارد و بیشتر شامل محصولات راهبردی در بخش کشاورزی بوده است.

مدیرکل پست خراسان جنوبی تصریح کرد: مرسوله های پستی اینترنتی وارده به استان نیز 65 هزار مرسوله بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 35 درصد رشد داشته است.

ظهوری بیان کرد: تعداد فروشگاه های اینترنتی استان از 88 فروشگاه در سال گذشته به 112 فروشگاه در سال جاری افزایش یافته که رشد 27


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی باجه پستی و فروشگاه اینترنتی در مناطق مرزی خراسان جنوبی

راه اندازی باجه پستی و فروشگاه اینترنتی در مناطق مرزی خراسان جنوبی