مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 11:502023-10-07اقتصادي

5 درصد مسیر شبکه فاضلاب نوش آباد لوله گذاری شده است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان گفت: اجرای طرح شبکه جمع آوری و تصفیه فاضلاب شهری در نوش آباد یکی از اولویت های این شرکت در سال جاری است که باید با سرعت بیشتری به بهره برداری برسد.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان گفت: اجرای طرح شبکه جمع آوری و تصفیه فاضلاب شهری در نوش آباد یکی از اولویت های این شرکت در سال جاری است که باید با سرعت بیشتری به بهره برداری برسد.

محمدرضا اسدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: به علت برخی از مشکلات اداری که از حوزه اختیار شرکت آب و فاضلاب کاشان خارج بود، اجرای طرح با سه ماه تأخیر آغاز شد.

ضمن اینکه ایمنی کارگران نیز باید مورد توجه باشد که هرگونه اهمال در این زمینه می تواند آسیب ها و خسارت جبران ناپذیری را به بار آورد.

وی در مورد الگوی اجرای طرح شبکه فاضلاب شهری نوش آباد، تصریح کرد: پیمانکار در دو مسیر به صورت هم زمان پروژه را آغاز کرده و تاکنون پنج درصد از مسیر یعنی 1300 متر آن لوله گذاری شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان گفت: مسیر اجرا حدود 33 کیلومتر پیش بینی شده که همه لوله ها و انشعابات آن خریداری شده است و امیدواریم بتوانیم در کوتاه ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت، پروژه را به پایان و بهره برداری برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 درصد مسیر شبکه فاضلاب نوش آباد لوله گذاری شده است

5 درصد مسیر شبکه فاضلاب نوش آباد لوله گذاری شده است