مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 15:302023-10-11سياسي

راهپیمایی ضدصهیونیستی روز جمعه در سراسر کشور برگزار می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی معاون امور استان ها، ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: - تهران- معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی و شکرانه پیروزی مقاومت بعد از نماز جمعه خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی معاون امور استان ها، ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیروزی غرور آفرین حماس و جبهه مقاومت بر رژیم غاصب اسراییل موجی از شور و سرور را در بین مسلمانان و آزادگان دنیا ایجاد کرد و ابهت پوشالی رژیم منحوس صهیونیستی را شکست و اقتدار مقاومت را به رخ مستکبران کشید و 15 مهر ماه 1402 را در تاریخ مقاومت ماندگار ساخت که باید بابت این موهبت الهی خداوند را شاکر بود.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور عنوان کرد: از آن سو وحشی گری صهیونیست های خون آشام و به خاک و خون کشیدن زنان و مردان و کودکان بی دفاع و ویران کردن خانه ها و همچون یزیدیان بستن آب و محروم کردن آنان از غذا و دارو و درمان اوج درنده خویی این حاکمان مزدور را به نمایش گذاشته است.

محمودی افزود: امروز جهان اسلام و بشریت در معرض امتحان بزرگی قرار گرفته است، حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم غاصب یک فریضه دینی و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی ضدصهیونیستی روز جمعه در سراسر کشور برگزار می شود

راهپیمایی ضدصهیونیستی روز جمعه در سراسر کشور برگزار می شود