مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 20:402023-09-27سياسي

دستگاه های اجرایی مکلف به پاسخگویی در مهلت قانونی هستند/


باید مداوم با مردم ملاقات داشته باشیم و حرف ها و خواسته هایشان را با دقت بشنویم تا پاسخ بر حق و به جایی داشته باشیم.

- ایسنا/زنجان رییس دیوان عدالت اداری کشور گفت: باید مداوم با مردم ملاقات داشته باشیم و حرف ها و خواسته هایشان را با دقت بشنویم تا پاسخ بر حق و به جایی داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین حکمت علی مظفری شامگاه امروز (5 مهرماه) در جلسه شورای اداری استان زنجان، ضمن تبریک فرارسیدن ماه ربیع و گرامی داشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: مطابق تبصره چهار ماده 16 قانون دیوان عدالت اداری که سال 1402 به آن الحاق شده است، همه دستگاه های اجرایی مکلف به ثبت درخواست و پاسخ گویی به امور اداری شهروندان در مهلت زمانی سه ماهه هستند.

وی افزود: شهروندان مکلفند ابتدا تقاضای خود را به دستگاه مربوطه ارائه دهند و در صورت امتناع آن دستگاه از پاسخگویی در مهلت مقرر یا راضی نشدن از پاسخ آن دستگاه برای طرح شکایت در دیوان عدالت اداری اقدام کنند.

مظفری با بیان اینکه در ارائه خدمت به مردم باید همه ظرفیت های دستگاه های اجرایی به کار گرفته شود و امور به صورت شفاف به مراجعه کنندگان ارائه شود، تصریح کرد: پاسخ گویی از شاخصه های حکمرانی خوب است و موجب از بین بردن شکاف میان مسئولان و مردم می شود و انسجام سیاسی و افزایش اعتماد عمومی را به ارمغان می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی مکلف به پاسخگویی در مهلت قانونی هستند/

دستگاه های اجرایی مکلف به پاسخگویی در مهلت قانونی هستند/