مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 13:352023-10-14ورزشي

قهرمانی قائمشهر در کشتی آزاد جوانان مازندران


تیم قائمشهر با کسب 111 امتیاز عنوان قهرمانی رقابت های کشتی آزاد جوانان استان مازندران گرامیداشت رضا پهلوانزاده را از آن خود کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، رقابت های قهرمانی کشتی آزاد جوانان مازندران پس از دو روز سرشاخ شدن شهرهای مختلف شب گذشته با معرفی نفرات برتر در اوزان 10 گانه به کار خود پایان داد.

 این دوره از مسابقات که با گرامیداشت رضا پهلوان زاده از قهرمانان و افتخارآفرینان آملی ساله های دور برگزار شد که در آن تعداد 370 کشتی گیر از 30 بخش و مناطق مازندران در سالن ورزشی پیامبر اعظم با یکدیگر سرشاخ شدند.

 در پایان این مسابقات تیم قائمشهر با کسب 111 امتیاز به قهرمانی دست یافت و صاحب گردن آویز طلا شد، تیم کشتی آمل با 84 امتیاز نائب قهرمان شده و تیم ساری با کسب 76 امتیاز به جایگاه سوم دست یافت.

 روز نخست رقابت های قهرمانی کشتی آزاد جوانان مازندران تعداد 178 کشتی گیر در اوزان 57، 65، 74، 86 و 97 کیلوگرم با هم به رقابت پرداختند که در وزن 57 کیلوگرم علی یحیی پور از ساری و امیرمحمد قنبری از قائمشهر به جایگاه اول و دوم دست یافتند و ابوالفضل رضوی از فریدونکنار و عارف میرزا آقازاده از آمل الف به صورت مشترک سوم شدند.

 در وزن 65 کیلوگرم محمدمهدی پلنگ وار (سهمیه)، محمدرضا سراج از ساری، ابوالفضل یخکشی از بهشهر و ابوالفضل زاهدیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانی قائمشهر در کشتی آزاد جوانان مازندران

قهرمانی قائمشهر در کشتی آزاد جوانان مازندران