مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 13:452023-10-18سياسي

نوری مجددا رییس فراکسیون مستقلین ولایی شد


سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی از برگزاری انتخابات این فراکسیون در اجلاسیه چهارم خبر داد و گفت: در این انتخابات غلامرضا نوری قزلچه مجددا به عنوان رییس فراکسیون تعیین شد.

- سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی از برگزاری انتخابات این فراکسیون در اجلاسیه چهارم خبر داد و گفت: در این انتخابات غلامرضا نوری قزلچه مجددا به عنوان رییس فراکسیون تعیین شد.

محمدعلی محسنی بندپی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در جلسه امروز غلامرضا نوری قزلچه به عنوان رییس، ذبیح الله اعظمی و جلیل رحیمی جهان آبادی به عنوان نواب رییس، شیوا قاسمی پور و محمد باقری به عنوان دبیر و محمدرضا صباغیان به عنوان ناظر انتخاب شدند؛ بنده مجددا به عنوان سخنگوی فراکسیون انتخاب شدم.

هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را از صفحه روزگار محو می کنیم وی همچنین با اشاره به محکومیت حملات ددمنشانه و غاصبانه رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه گفت: فراکسیون مستقلین ولایی خواستار وحدت بیشتر مسلمانان جهان برای حمایت از مردم غزه و ایستادگی و مقاومت در مقابل حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی شد.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی ادامه داد: در این جلسه تاکید شد این رژیم جعلی به سطحی از رذیلت رسیده اند که از حمله به بیمارستان، بیماران مظلوم و مردم بی پناه نیز دریغ نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوری مجددا رییس فراکسیون مستقلین ولایی شد

نوری مجددا رییس فراکسیون مستقلین ولایی شد