مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 11:452023-10-21اقتصادي

خزعلی: زنان سرپرست خانوار دهک های یک تا 4 با ضمانت دولت وام می گیرند


معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری گفت: زنان سرپرست خانوار دهک های یک تا 4 با ضمانت دولت وام می گیرند و مقرر شده است که دولت برای تسهیلات، ضامن این افراد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزارش فارس،انسیه خزعلی در سفر به شهرستان کلات و دیدار با فرماندار و جمعی از هنرمندان صنایع دستی این منطقه و همچنین بازدید از نمایشگاه توانمندسازی های زنان روستایی و عشایری، این شهرستان خاطرنشان کرد: در برگشت به تهران پیگیر تمامی مسائلی که امروز از سوی بانوان هنرمند و مسئولان شهرستان در خصوص صنایع دستی و مسائل مربوط به روستاها و شهرها مطرح شد خواهم بود.

وی با بیان اینکه اگر در کلات این تعداد روستا و این درصد روستانشین را داریم، نشان دهنده همت و غیرت مردم این سرزمین و منطقه است، اظهار کرد: بانوان نگهدارنده خوبی برای میراث و دستاوردها و آنچه گذشتگان برایشان به یادگار گذاشته اند، هستند.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری اظهار کرد: بانوان با تغییراتی که در هنرهای دستی داده اند، باید آنها را روزآمد کرده تا بتوانند بازارهای جهانی و منطقه را به خود اختصاص دهند.

وی از نواربافی، ابریشم بافی و گلیم اقداش به عنوان سه محصول مهم صنایع دستی شهرستان کلات نام برد که امکان به ثبت رساندن آنها در سطح و عرصه جهانی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خزعلی: زنان سرپرست خانوار دهک های یک تا 4 با ضمانت دولت وام می گیرند

خزعلی: زنان سرپرست خانوار دهک های یک تا 4 با ضمانت دولت وام می گیرند