مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 08:302023-10-17اقتصادي

طرح توسعه صنایع بزرگ همدان/ رشد صنعتی تویسرکان


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان با تأکید بر حمایت از طرح های توسعه در واحدهای صنعتی این استان، از طرح توسعه شرکت شیشه و شرکت صنایع غذایی سحر همدان خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان با تأکید بر حمایت از طرح های توسعه در واحدهای صنعتی این استان، از طرح توسعه شرکت شیشه و شرکت صنایع غذایی سحر همدان خبر داد.

احمد شانیان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در جذب سرمایه گذار حمایت از طرح های توسعه در واحدهای صنعتی با هدف حمایت از سرمایه گذاران شناخته شده و واقعی در دستور کار قرار گرفته است، افزود: طرح های توسعه در شرکت شیشه و شرکت سحر که میزان تولید و اشتغال را افزایش می دهد، از جمله این حمایت ها است.

وی ادامه داد: شرکت شیشه در کل دوره فعالیت خود تا قبل از استقرار دولت سیزدهم 75 میلیون قطعه ظرفیت داشت اما در حال حاضر با پیشرفتی که با اضافه کردن تنها یک بخش جدید داشتیم، بیش از 90 میلیون قطعه به ظرفیت تولید آن افزودیم.

شانیان اظهار کرد: همه ظرفیت های اضافه شده به طور کامل بر مبنای تولید صادرات محور است، یعنی صادرات شرکت شیشه از سال گذشته نسبت به مدت مشابه افزون بر 1000 درصد رشد را نشان می دهد.

وی با اشاره به طرح توسعه و افزایش ظرفیت صنایع غذایی سحر، مطرح کرد: میزان تولید این واحد بیش از دو برابر افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح توسعه صنایع بزرگ همدان/ رشد صنعتی تویسرکان

طرح توسعه صنایع بزرگ همدان/ رشد صنعتی تویسرکان