مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 01:252023-10-19فرهنگي

در سومین روز از جشنواره تئاتر خیابانی مریوان چه گذشت


اجراهای سومین روز جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان به موضوعاتی از قبیل مشکلات ازدواج و اشتغال تا خسارت های جنگ تحمیلی پرداختند که با استقبال باشکوه مخاطبین قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مریوان، سومین روز از برگزاری شانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان نسبت به دو روز قبل با استقبال بیشتری از سمت مخاطبین مواجه بود، دنیای وارونه 56 به کارگردانی فرزانه حسینی از کرج، در فرهنگسرای مریوان اجرا شد.

نمایش خیابانی زمین شماره ایکس به کارگردانی علیرضا شمس و علی سوت بلبلی به کارگردانی پویان عطایی هر دو از استان اصفهان در سومین روز از گام شانزدهم جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان در دریاچه زریبار به نمایش درآمد.

 نمایش خیابانی پارادوکس به کارگردانی مالک آبسالان از شهر دهلران دیگر نمایش اجرا شده در سومین روز از برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان بود که با استقبال خوبی از سوی تماشاچیان مواجه شد.

نمایشی که با محور آسیب ها و مشکلات مختلف اجتماعی از اشتغال و ازدواج گرفته تا وضعیت نامناسب برخی جاده ها و وقوع تصادفات و جرائمی که در این راستا اعمال می شود را در یک سکانس به تصویر کشید.

پیش شرط های ازدواج پیش شرط هایی که خانواده ها برای رضایت دادن به پیوند دو جوان در مسیرشان قرار می دهند و هفت خوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سومین روز از جشنواره تئاتر خیابانی مریوان چه گذشت

در سومین روز از جشنواره تئاتر خیابانی مریوان چه گذشت