موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 22:402023-10-21پزشكي

تحقق مطالبات بیمارستان شهید بهشتی اصفهان با پیگیری معاون سازمان بازرسی


معاون سازمان بازرسی کل کشور در تماس با معاون بیمه سلامت از وی قول گرفت در 10 روز آینده مطالبات بیمارستان شهید بهشتی اصفهان مربوط به سال 1401 پرداخت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان اصفهان، ایروان مسعودی اصل، معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی پیش از ظهر امروز از بخش های مختلف بیمارستان شهید بهشتی اصفهان بازدید کرد.

معاون سازمان بازرسی کل کشور در نشستی با رییس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان و رییس بیمارستان شهید بهشتی اصفهان چالش ها و مشکلات این بیمارستان را بررسی کرد.

 وی با اشاره به چالش های مالی و نیروی انسانی بیمارستان آن ها را جدی دانست و گفت: سلامت مقوله حاکمیتی است و هرچه در آن هزینه شود سرمایه است.

مسعودی با انتقاد از اجرا نشدن پزشک خانواده گفت: قانون پزشک خانواده مربوط به سال 73 است و در سه برنامه توسعه هم تاکید شد و بودجه زیادی هم در این سال ها برای اجرای آن تخصیص داده شد ولی به علت مشکلات مدیریتی و نداشتن عزم و اراده اجرا نشد.

 وی همچنین قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده را مطالبه مقام معظم رهبری دانست و با تاکید بر اجرای این قانون گفت: بودجه قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در سال گذشته تخصیص داده نشد و باعث مشکلات زیادی در اجرا شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق مطالبات بیمارستان شهید بهشتی اصفهان با پیگیری معاون سازمان بازرسی

تحقق مطالبات بیمارستان شهید بهشتی اصفهان با پیگیری معاون سازمان بازرسی