مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 09:502023-10-18سياسي

سواحل مکران تشنه سرمایه گذاری است


اگرچه سرمایه گذاری هایی در سواحل مکران انجام شده، اما در پس کرانه ها این سرمایه گذاری در حد انتظار نیست.

- امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در مورد سواحل مکران اظهار داشت: توسعه سواحل مکران و اقتدار دریایی از سال های قبل مورد تأکید فرمانده کل قوا بوده است که در بحث اقتدار دریایی ارتش جمهوری اسلامی اقدامات خوبی انجام داده است، به گونه ای که امروز در آب های آزاد جهان حضور داریم و امنیت را در عرصه دریا فراهم کرده ایم.

وی افزود: امنیت شناورها در عرصه دریا را در خطوط تجاری و خلیج عدن که محل حضور دزدان دریایی بود، را فراهم کرده ایم و امنیت برقرار شده است ، دیپلماسی دریایی هم به نحو مناسب انجام شده و جایگاه ایران در دریا ارتقا یافته است.

دریادار سیاری با بیان اینکه جایگاه ایران در دریا بالا رفته است، گفت: در جایی که قبلاً دیگران می آمدند و از منابع ما استفاده می کردند، امروز با سیادت ایران در دریا همه چیز تحت کنترل خود ما است و تسط کامل بر دریا پیدا کرده ایم.

  معاون هماهنگ کننده ارتش در مورد توسعه اقتصادی سواحل مکران عنوان کرد: برای این مسئله باید پس کرانه ها آباد شود، البته اقدامات خوبی انجام شده، اما هنوز به اندازه انتظار ما نیست و امیدواریم با حمایت دولت که شورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سواحل مکران تشنه سرمایه گذاری است

سواحل مکران تشنه سرمایه گذاری است