مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 09:352023-10-14سياسي

هیأت های اجرایی انتخابات در 27 حوزه همدان تشکیل شد


رییس ستاد انتخابات استان همدان اعلام کرد: هیأت های اجرایی حوزه های انتخابیه تابعه استان در هفت حوزه انتخابیه اصلی و سه حوزه فرعی شهرستان و 17 حوزه فرعی بخش تشکیل شد و براساس آن معتمدان اصلی و علی البدل انتخاب شدند.

- ایسنا/همدان رییس ستاد انتخابات استان همدان اعلام کرد: هیأت های اجرایی حوزه های انتخابیه تابعه استان در هفت حوزه انتخابیه اصلی و سه حوزه فرعی شهرستان و 17 حوزه فرعی بخش تشکیل شد و براساس آن معتمدان اصلی و علی البدل انتخاب شدند.

حسن رضانیا در نشست مشترک هیأت های اجرایی حوزه انتخابیه همدان، فامنین، اسدآباد و بخش های تابعه به میزبانی فرمانداری همدان، اظهار کرد: انتخابات ابزاری برای افزایش اقتدار نظام است که ما توفیق پیدا کردیم در این دوره سهمی به عنوان مجریان انتخابات در این راستا داشته باشیم.

وی افزود: مسئولیت سنگینی بر عهده عوامل اجرایی انتخابات است که باید همه تلاش خود را به کار ببندیم تا انتخاباتی سالم برگزار کنیم تا به اقتدار این نظام بیفزاییم و از جایگاه اجرایی و مسئولیتی که برعهده داریم، دچار غفلت نشویم.

رضانیا با قدردانی از همراهی و همکاری خوب هیأت نظارت استان گفت: هیأت های اجرایی انتخابات در 27 حوزه انتخابیه اصلی و فرعی در استان شکل گرفته و در نخستین روزهای پس از تشکیل این نشست ها به صورت مشترک با هدف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت های اجرایی انتخابات در 27 حوزه همدان تشکیل شد

هیأت های اجرایی انتخابات در 27 حوزه همدان تشکیل شد