مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 22:002023-10-17اقتصادي

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در ملکان


فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری کلاهبردار حرفه ای با 100 میلیارد ریال کلاهبرداری در ملکان و برخی دیگر از استان های کشور خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری کلاهبردار حرفه ای با 100 میلیارد ریال کلاهبرداری در ملکان و برخی دیگر از استان های کشور خبر داد.

سردار علی محمدی در بیان جزییات این خبر، اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر این که شخصی با ترفندهای مختلف از جمله شرکت سرمایه گذاری صادرات و واردات، تبانی با اتباع یکی از کشورهای همسایه و دادن وعده تبدیل ریال به واحد پولی آن کشور با اخذ وجوه از شهروندان و عدم استرداد کلاهبرداری کرده بود، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان ملکان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام یکسری اقدامات پلیسی و بررسی اظهارات شاکیان پرونده، متهم را شناسایی و با نیابت قضایی در یکی از استان های شمالی کشور طی عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

محمدی در پایان با اشاره به این که متهم مبلغ 100 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خاطرنشان کرد: پلیس با هنجارشکنان و مجرمان به شدت برخورد می کند و تمام دغدغه پلیس آرامش و آسایش شهروندان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در ملکان

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در ملکان