مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 12:202023-09-24دانش

امشب آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان 18 رشته دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران


مهلت ثبت نام متقاضیان واجد شرایط پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره های کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران امشب به پایان می رسد.

- مهلت ثبت نام متقاضیان واجد شرایط پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره های کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران امشب به پایان می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرصت مجدد ثبت نام الکترونیکی متقاضیان واجد شرایط پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره های کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران از روز جمعه 31 شهریور ماه تمدید شده و تا پایان وقت امروز، یکشنبه 2 مهر ماه ادامه دارد.

بنابر اعلام معاونت آموزشی دانشگاه تهران، این مرکز آموزشی در اجرای سیاست های حمایت از دانشجویان برتر و به منظور فراهم نمودن زمینه جذب آنان برای ورود به دوره های ارشد و دکتری؛ به استناد آیین نامه شورای هدایت استعداد درخشان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از بین دانش آموختگان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، با رعایت کامل شرایط اعلام شده برای نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1402 در رشته های حکمرانی محیط زیست، حکمرانی انرژی، حکمرانی آب، حکمرانی کشاورزی و منابع طبیعی، حکمرانی علم، فناوری و نوآوری، حکمرانی آموزش، حکمرانی سلامت، حکمرانی جمعیت و خانواده و حکمرانی اقتصادی دانشجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امشب آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان 18 رشته دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران

امشب آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان 18 رشته دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران