مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 13:002023-10-04بين الملل

تجاوزات صهیونیست ها باعث می شود شرایط منطقه به حد انفجار برسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نقل از المسیره، وزارت خارجه دولت پیشبرد امور انصارالله یمن در صنعاء با صدور بیانیه ای اعلام کرد: ما به شدت تجاوزات پی در پی صهیونیست ها علیه اماکن مقدس در فلسطین به ویژه مسجدالاقصی و اعطای مجوز به شهرک نشینان .

- وزارت خارجه دولت پیشبرد امور در صنعاء به یورش و تعرض گسترده صهیونیست ها به مسجدالاقصی با حمایت نظامیان اشغالگر واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نقل از المسیره، وزارت خارجه دولت پیشبرد امور انصارالله یمن در صنعاء با صدور بیانیه ای اعلام کرد: ما به شدت تجاوزات پی در پی صهیونیست ها علیه اماکن مقدس در فلسطین به ویژه مسجدالاقصی و اعطای مجوز به شهرک نشینان برای تعرض به این اماکن را محکوم می کنیم.

در این بیانیه آمده است: ما شاهد یورش های روزانه صهیونیست ها و تعرض به صحن های مسجدالاقصی در سایه حمایت های امنیتی نظامیان صهیونیست هستیم.

این اقدامات در چارچوب مرحله جدیدی از تلاش های تل آویو برای تغییر هویت و اوضاع اماکن مقدس در شهر قدس صورت می گیرد.

ما نسبت به پیامد های تداوم این تجاوزات غیرمسئولانه که باعث افزایش سطح درگیری ها در خاک فلسطین شده و تهدید مستقیمی علیه صلح و امنیت منطقه به شمار می رود هشدار می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجاوزات صهیونیست ها باعث می شود شرایط منطقه به حد انفجار برسد

تجاوزات صهیونیست ها باعث می شود شرایط منطقه به حد انفجار برسد