مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 18:052023-09-25بين الملل

فنلاند: تحریم ها به مردم روسیه آسیب رسانده اما گزینه دیگری نداشتیم


وزیر امور خارجه فنلاند اعتراف کرده که تحریم ها علیه روسیه تنها به مردم این کشور آسیب رسانده اما غربی ها انتخاب دیگری جز اعمال این محدودیت ها نداشتند.

- وزیر امور خارجه فنلاند اعتراف کرده که تحریم ها علیه روسیه تنها به مردم این کشور آسیب رسانده اما غربی ها انتخاب دیگری جز اعمال این محدودیت ها نداشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الینا والتونن وزیر امور خارجه فنلاند، کشور همسایه روسیه می گوید تحریم های همه جانبه اتحادیه اروپا و غرب علیه مسکو به بهانه آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین، به مردم عادی آسیب رسانده اما برنامه ای برای بهبود این وضعیت وجود ندارد.

خانم والتونن که با امروز (دوشنبه) نشریه آمریکایی واشنگتن پست گفت وگو می کرد، درباره اینکه آیا معتقد است که تصمیم اخیر فنلاند و دیگر کشورهای اروپایی در اعمال محدودیت بر خودروهای روسی برای ورود به این کشورها، رفتار عادلانه ای با شهروندان روس بوده یا نه، گفت: بله، تحریم ها به مردم عادی آسیب می رساند .

وزیر خارجه فنلاند با این حال گفت کشورهای غربی نمی توانند سیاست تحریمی خود را تغییر دهند و یا آن را کنار بگذارند چراکه به ادعای او آن ها گزینه دیگری در اختیار ندارند و روسیه و روس ها باید متوجه شوند که به راه انداختن جنگ هزینه دارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فنلاند: تحریم ها به مردم روسیه آسیب رسانده اما گزینه دیگری نداشتیم

فنلاند: تحریم ها به مردم روسیه آسیب رسانده اما گزینه دیگری نداشتیم