مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 20:202023-10-21ورزشي

مجموعه ورزشی مارال ستاره در قم احداث می شود


همزمان با برگزاری مسابقات اهداف پروازی که با رقابت 60 تیرانداز همراه بود، کلنگ احداث مجموعه ورزشی مارال ستاره با حضور جمعی از مسئولان در اتوبان قم – کاشان بر زمین زده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، نخستین دوره مسابقات اهداف پروازی (تراپ) یادواره سردار شهید عباس کریمی قهرودی فرمانده لشکر 27 محمد رسول الله(ص) به مناسبت هفته تربیت بدنی از سوی هیات تیراندازی قم، اداره کل تربیت بدنی قم و مجتمع مارال ستاره برگزار شد.

در این مراسم سانی خانی ورزش و جوانان استان قم، چاوشی رییس کمیته اهداف پروازی فدراسیون تیراندازی، غیاثی نایب رییس بانوان فدراسیون تیراندازی و جمعی دیگر از مسؤولان حضور داشتند.

کریمی مدیر مجموعه زنجیره ای مارال ستاره طی سخنانی در این مراسم گفت: طراحی و ایجاد فضاهای فرهنگی و ورزشی از راه های تعالی بخشیدن به جامعه است و مجموعه مارال ستاره در تلاش است که به این مهم جامه عمل بپوشاند.

وی با اشاره به اینکه در مجموعه مارال ستاره با توجه به زیرساخت های موجود 95 هزار متر مربع با زیربنای 7200 متر مربع به ایجاد مجموعه ورزشی اختصاص یافته است، بیان کرد: در این مجموعه ورزشی، ورزش هایی نظیر پینت بال، کارتینگ، سالن چند منظوره، سالن تیراندازی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه ورزشی مارال ستاره در قم احداث می شود

مجموعه ورزشی مارال ستاره در قم احداث می شود