مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 18:302023-10-02سياسي

بهادری جهرمی: «بانوی اول» همسران و مادران شهدا هستند


سخنگوی دولت در پاسخ به سؤال یکی از دانشجویان راجع به حواشی اخیر ایجاد شده پیرامون بانوی اول، گفت: «بانوی اول» همسران و مادران شهدا هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت عصر امروز در برنامه آقای سخنگو! کجا ایستاده ایم که در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، در پاسخ به سؤال یکی از دانشجویان درباره حاشیه هایی که درباره بانوی اول کشور  مطرح شد، گفت: اولا اینکه همسر و نزدیکان آقای رییسی هیچ مسئولیتی در دولت ندارند و نکته بعد اینکه بانوی اول در کشور ما حتما همسران و مادران شهدا هستند.

وی افزود: بانوی اول آن مادری است که زمانی که استخوان هایی فرزندش را آورند از خجالت مادر شهیدی دیگری که فرزندش مفقودالاثر بود، این مادر شهید به استقبال فرزند خود نرفت، بانوان اول کشور ما این شیر زنان هستند.

بهادری جهرمی همچنین در پاسخ به سؤال دیگری درباره اینکه مسائلی پیرامون تعداد بالای همراهان رییس جمهور در سفر به آمریکا مطرح می شود، گفت: تعداد، کمتر از صد نفر بوده و یک تعداد متعارف که همه هیأت های سیاسی سایر کشورها داشته اند، بوده است.

وی افزود: آقای رییسی در سفر به نیویورک بیش از 20 جلسه برگزار کرده و پاسخ به سؤال رسانه ها داشته و در شبکه های اجتماعی خود سازمان ملل سخنرانی رییس جمهور ایران جزو پر بازدیدترین س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهادری جهرمی: «بانوی اول» همسران و مادران شهدا هستند

بهادری جهرمی: «بانوی اول» همسران و مادران شهدا هستند