مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 18:102023-10-13اقتصادي

از افتتاح آزادراه شیراز - اصفهان تا توافق 5 کشور برای توسعه کریدور شمال - جنوب


اصفهان به عنوان طولانی ترین مسیر آزادراهی کشور و توافق ایران و چهار کشور دیگر بر سر پیش نویس سند توسعه کریدور کشتیرانی «شمال-جنوب»، - افتتاح آزادراه شیراز - اصفهان به عنوان طولانی ترین مسیر آزادراهی کشور و توافق ایران و چهار کشور دیگر بر سر پیش نویس سند توسعه کریدور کشتیرانی شمال-جنوب ، از مهم ترین رویدادهای حوزه حمل ونقل در هفته گذشته بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حوزه حمل ونقل در هفته ای که گذشت، شاهد افتتاح طولانی ترین آزادراه کشور بود که مردم دو شهر شیراز و اصفهان سال ها منتظر این رویداد بودند.

افتتاح هفته: آزادراه شیراز - اصفهان آزادراه شیراز- اصفهان از سال 1388 در دستور کار قرار گرفت طرحی که در بعد اقتصادی و با کاهش 140 کیلومتری مسیر دو کلانشهر استراتژیک، مدت زمان سفر بین شیراز و اصفهان را تا میزان دو ساعت کم می کند و از شدت و تعداد تصادفات جاده ای نیز بکاهد.

در نهایت پنج شنبه 20 مهرماه و در سفر سیدابراهیم رییسی به شیراز، ، اظهار کرد: این آزادراه دروازه ورود به شیراز را تغییر می دهد، از این رو کنارگذر و رینگ هایی توسط شهرداری شیراز ساخته می شود برای اینکه شهر شیراز را به آزادراه متصل کند.

توافق هفته: توسعه کریدور دریایی شمال-جنوب راهگذر شمال به جنوب که راه گذر راهبردی و مهمی برای کشورهای در مسیر این کریدور یعنی کشورهای روسیه، ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از افتتاح آزادراه شیراز - اصفهان تا توافق 5 کشور برای توسعه کریدور شمال - جنوب

از افتتاح آزادراه شیراز - اصفهان تا توافق 5 کشور برای توسعه کریدور شمال - جنوب