مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 10:402023-10-14اقتصادي

بومی سازی؛ اصل مهم و مانای کویرتایر


قبل از افتتاح  طرح  14 هزار تن در کویر تایر که شهریور 1402 رقم خورد سهم تولید تایر سواری کشور در کویر تایر  19 درصد بوده که بعد ازافتتاح با افتخار می توانیم بگوییم ظرفیت تولید  تایر خودروهای سواری بیش از 25 درصد و تایرخودروهای شاسی .

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل شرکت کویرتایر گفت: قبل از افتتاح  طرح  14 هزار تن در کویر تایر که شهریور 1402 رقم خورد سهم تولید تایر سواری کشور در کویر تایر  19 درصد بوده که بعد ازافتتاح با افتخار می توانیم بگوییم ظرفیت تولید  تایر خودروهای سواری بیش از 25 درصد و تایرخودروهای شاسی بلندSUVو CTR  به مرز  63 درصد کل تولید کشور رسیده و ما هم چنان بزرگ ترین تولید کننده تایر خودروهای  شاسی بلند کشور هستیم.

سیدمحمدحسین زینلی، امروز شنبه 22 مهر در نشست خبری اظهار کرد: از 41 سیاست و کلید واژه اقتصاد مقاومتی که در کانال خبری مقام معظم رهبری بارگذاری شده 14 کلید واژه در کویر تایر وجود دارد که از مصادیق اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است و به گفته ایشان تولید فناورانه راه نجات کشور است و اتصال دانش به فناوری حلقه گم شده صنعت کشور ماست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی از رسیدن به استقلال اقتصادی بعنوان یکی از این سیاست ها نام برد و افزود: بر اساس برش سالنامه آماری کشور در سال 98، 23 درصد ارزش افزوده بخش صنعت استان متعلق به کویر تایر بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بومی سازی؛ اصل مهم و مانای کویرتایر

بومی سازی؛ اصل مهم و مانای کویرتایر