مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 15:202023-10-06سياسي

آمار جالب پلیس کهگیلویه و بویراحمد از ماموریت های 6 ماهه امسال


فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: از ابتدای سال تاکنون 388 هزار و 354 تماس تلفنی با 110 ثبت شد که بیش از 101 هزار مورد عملیاتی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سردار کیقباد مصطفایی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با گرامیداشت هفته فراجا با اشاره به اینکه امنیت لازمه هر جامعه ای است، گفت: نظم اجتماعی دغدغه اندیشمندان حوزه اجتماعی است و جامعه ای که عاری از نظم اجتماعی باشد آشفته و بدون آینده روشن است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه نظم اجتماعی خواست مردم، حاکمیت و همچنین مجریان قانون است، افزود: هر جایی که افراد بخواهند قانون شکنی کنند پلیس ورود کرده و آنها را مکلف به رعایت قوانین و مقررات می کند.

سردار مصطفایی بیان کرد: رویکرد پلیس و مجموعه انتظامی در طول سالیان گذشته جامعه محور بوده و هر جایی که مردم همکار و همراه پلیس بودند در انجام ماموریت ها موفق عمل کردیم و تلاش پلیس این است که مردم را در ایجاد امنیت دخیل کند.

وی در ادامه به ماموریت های پلیس از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخت و گفت: در سال جاری 388 هزار و 354 تماس تلفنی با پلیس 110 صورت گرفت که 101 هزار و 186 مورد عملیاتی شده و مابقی راهنمایی و ارشاد بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار جالب پلیس کهگیلویه و بویراحمد از ماموریت های 6 ماهه امسال

آمار جالب پلیس کهگیلویه و بویراحمد از ماموریت های 6 ماهه امسال