مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 14:202023-10-21بين الملل

رفتار متناقض نهادهای بین المللی ورزش/ چرا صهیونیست ها محروم نمی شوند؟


در شرایطی که ورزش روسیه به دلیل درگیری نظامی در اوکراین از حضور در مسابقات ورزشی تعلیق شده مشخص نیست چرا چنین تصمیمی در مورد ورزش رژیم صهیونیستی گرفته نمی شود؟ - در شرایطی که ورزش روسیه به دلیل درگیری نظامی در اوکراین از حضور در مسابقات ورزشی تعلیق شده مشخص نیست چرا چنین تصمیمی در مورد ورزش رژیم صهیونیستی گرفته نمی شود؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از درگیری های نظامی روسیه و اوکراین، ورزش روسیه در بخش گروهی از تمام مسابقات بین المللی محروم شد و ورزشکاران این کشور تنها زیر پرچم کمیته بین المللی المپیک حق حضور در مسابقات جهانی و بین المللی را پیدا کردند.

10 اسفند 1400 بود که کمیته بین المللی المپیک اعلام کرد ورزشکاران روس و بلاروس باید از شرکت در مسابقات منع شوند تا از یکپارچگی مسابقات ورزشی جهانی محافظت شود.

در این خصوص IOC اعلام کرد: هرجا که این امر به دلایل سازمانی یا قانونی در مدت کوتاهی امکان پذیر نباشد، کمیته بین المللی المپیک به شدت از فدراسیون های بین المللی ورزش و سازمان دهندگان رویدادهای ورزشی در سراسر جهان می خواهد تا تمام تلاش خود را انجام دهند تا اطمینان حاصل شود که هیچ ورزشکار یا مقام ورزشی از روسیه یا بلاروس اجازه نداشته باشد با نام روسیه یا بلاروس در رقابت ها شرکت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار متناقض نهادهای بین المللی ورزش/ چرا صهیونیست ها محروم نمی شوند؟

رفتار متناقض نهادهای بین المللی ورزش/ چرا صهیونیست ها محروم نمی شوند؟