مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 18:252023-10-11سياسي

فرهنگ مهدویت باید با زبان هنر به نسل جدید منتقل شود


قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور گفت: فرهنگ مهدویت، تحول آفرین و تمدن ساز است و باید با زبان هنر به نسل جدید منتقل شود که اهل علم نیز در این زمینه باید احساس مسئولیت داشته باشند.

- ایسنا/خراسان جنوبی قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور گفت: فرهنگ مهدویت، تحول آفرین و تمدن ساز است و باید با زبان هنر به نسل جدید منتقل شود که اهل علم نیز در این زمینه باید احساس مسئولیت داشته باشند.

سید احمد زرهانی، امروز چهارشنبه، 19 مهر در مراسم تکریم و معارفه مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) خراسان جنوبی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولان برگزار شد، بیان کرد: باید با بکارگیری هنرمندان و محققان برای ترویج فرهنگ نماز و مهدویت متناسب با زبان و سلیقه نسل جدید اقدام کنیم چرا که دشمن از اهرم های قوی استفاده می کند و ما هم باید در این زمینه کُنشی عمل کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: فرهنگ مهدویت، تحول آفرین و تمدن ساز است و باید با زبان هنر به نسل جدید منتقل شود که اهل علم نیز در این زمینه باید احساس مسئولیت داشته باشند.

قائم مقام بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) تصریح کرد: قرآن با خطر مهجوریت، نماز با خطر کاهلی و مهدویت با خطر تحریف مواجه است در حالی که اقامه نماز ستون فقرات دین و جامعه اسلامی بوده و بزرگان از آن به عنوان مدینه فاضله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ مهدویت باید با زبان هنر به نسل جدید منتقل شود

فرهنگ مهدویت باید با زبان هنر به نسل جدید منتقل شود