مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 07:202023-10-17بين الملل

ابراز امیدواری ایرلند برای ارائه ابتکاری از سوی ایران با هدف کاهش بحران در منطقه


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران شامگاه دوشنبه، در تماس تلفنی با «مایکل مارتین» وزیر امور خارجه ایرلند در خصوص آخرین تحولات فلسطین و تشدید حملات رژیم صهیونیستی علیه غیر نظامیان در غزه به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

- وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران شامگاه دوشنبه، در تماس تلفنی با مایکل مارتین وزیر امور خارجه ایرلند در خصوص آخرین تحولات فلسطین و تشدید حملات رژیم صهیونیستی علیه غیر نظامیان در غزه به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیرعبداللهیان با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در محاصره غزه به منظور جلوگیری از ارسال کمک های بشردوستانه نظیر غذا، آب و دارو خاطرنشان کرد: گسترش احتمالی جنگ در دیگر جبهه ها به مرحله اجتناب ناپذیر نزدیک می شود.

لازم است در اسرع وقت کریدورهای مناسب برای ارسال آب، غذا و اقلام دارویی و پزشکی به مردم غزه ایجاد گردد.

رییس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به کشته شدن روزانه بین 300 تا 700 نفر از افراد غیر نظامی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی باید فورا اقدامات تروریستی و نسل کشی علیه فلسطین را متوقف کند.

وزیر امور خارجه ایرلند نیز در این گفتگوی تلفنی ضمن ابراز نگرانی از گسترش تنش ها در سرزمین های اشغالی خاطرنشان کرد: لازم است در این جنگ حقوق بین الملل بشر دوستانه رعای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز امیدواری ایرلند برای ارائه ابتکاری از سوی ایران با هدف کاهش بحران در منطقه

ابراز امیدواری ایرلند برای ارائه ابتکاری از سوی ایران با هدف کاهش بحران در منطقه