مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 15:162023-10-02سياسي

رییس جدید دادگستری پردیس معرفی شد


مراسم تودیع و معارفه رییس دادگستری شهرستان پردیس با حضور قائم مقام دادگستری کل استان تهران برگزار و از زحمات فریبرز عبدالمالکی رییس پیشین تقدیر و حسن کشاورزی بعنوان رییس جدید دادگستری شهرستان پردیس معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس مراسم تودیع و معارفه رییس دادگستری شهرستان پردیس ظهر امروز با حضور حاجی رضا شاکرمی قائم مقام دادگستری کل استان تهران، امام جمعه، فرمامدار، فرمامدهان سپاه و ناجا، روسای ادارات شهرستان پردیس، قضات و پرسنل در سالن جلسات دادگستری این شهرستان برگزار و از زحمات فریبرز عبدالمالکی رییس پیشین تقدیر و حسن کشاورزی که پیش از این رییس دادگاه بخش خاوران استان تهران بودند، بعنوان رییس جدید دادگستری شهرستان پردیس معارفه شد.

بنابراین گزارش در ابتدای این جلسه حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه و محسن قضاتلو فرماندار شهرستان پردیس درخصوص جایگاه ویژه قوه قضاییه برای تحقق عدل و عدالت سخنانی را ایراد کرده و از خدمات فریبرز عبدالمالکی تقدیر کردند.

در ادامه حاجی رضا شاکرمی قائم مقام دادگستری کل استان تهران ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص)، اظهار کرد: دشمن با تحریم های ظالمانه می خواست مردم را از انقلاب اسلامی جدا کند، اما در این راه ناکام ماند زیرا مردم انقلابی و استکبار ستیز ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جدید دادگستری پردیس معرفی شد

رییس جدید دادگستری پردیس معرفی شد