مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 00:452023-10-18اقتصادي

لرستان مستعد سرمایه گذاری در بخش گردشگری است


مدیرکل دفتر امور اقتصادی، سرمایه گذاری و خدمات مالی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: لرستان با توجه به شرایط طبیعی و اقلیمی خوبی که دارد، - ایسنا/لرستان مدیرکل دفتر امور اقتصادی، سرمایه گذاری و خدمات مالی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: لرستان با توجه به شرایط طبیعی و اقلیمی خوبی که دارد، مستعد سرمایه گذاری در بخش گردشگری است.

محمدرضا بیضاوی بیست و ششم مهر ماه در جلسه همایش شهرداران لرستان اظهار کرد: سرمایه گذاری و ایجاد درآمد پایدار در شهرداری ها برای مجموعه وزارت کشور مهم است و دولت سیزدهم نیز به این مهم توجه ویژه دارد.

وی اظهار کرد: امروز موضوعات مربوط به سرمایه گذاری در امورشهری بررسی و امیدواریم بتوانیم پس از شناسایی موانع و رفع آن ها با کمک مجموعه استانداری به موضوع ایجاد درآمد پایدار شتاب بیشتری ببخشیم.

مدیرکل دفتر امور اقتصادی، سرمایه گذاری و خدمات مالی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور افزود: باید شرایطی فراهم شود تا بتوانیم از این ظرفیت بیش از پیش بهره مند شویم.

بیضاوی ادامه داد: ظرفیت های موجود در استان ها زمینه سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی را فراهم می کند.

وی ضمن تبیین انواع روش های مالی و سرمایه گذاری نوین برای شهرداران، بر لزوم توجه به استفاده از ظرفیت های سرمایه گذاری در مدیریت شهری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان مستعد سرمایه گذاری در بخش گردشگری است

لرستان مستعد سرمایه گذاری در بخش گردشگری است