مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 22:552023-09-26سياسي

118 مدرسه توسط گروه های جهادی، رنگ آمیزی و بازسازی شده است


مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز در حاشیه رزمایش همکلاسی مهربان 4 گفت: 118 مدرسه در استان البرز، امسال توسط گروه های جهادی، رنگ آمیزی و بازسازی شده است.

- سرهنگ پاسدار محمد فلاحتکار، مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در طول 8 سال دفاع مقدس، بسیجیان، وظیفه ی برقراری امنیت و دفاع از مرزها را بر عهده داشتند و با عنوان جهاد سازندگی در بحث خدمات دهی و خدمت رسانی به مردم فعالیت می کردند و امروزه پیرو راه شهدا و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس، گروه های جهادی بسیج سازندگی در کشور و به ویژه در استان البرز به مردم و قشر محروم جامعه، خدمت رسانی جهادی می کنند.

وی افزود: قبل از شروع هفته دفاع مقدس، بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی استان البرز با کمک گروه های جهادی بسیج دانش آموزی و محلات، اقدام به فعالیت های جهادی و عمرانی در سطح مدارس کردند و تا امروز 118 مدرسه، رنگ آمیزی و بازسازی شده است.

فلاحتکار تصریح کرد: از توان خیرین، اداره آموزش و پرورش، شورا های اسلامی و دهیاری ها استفاده کردیم تا در کنار گروه های جهادی، این فعالیت ها انجام شود و امروز نیز با کمک خیرین و گروه های جهادی، ده هزار بسته نوشت افزار در بین محرومین و نیازمندان تقسیم خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

118 مدرسه توسط گروه های جهادی، رنگ آمیزی و بازسازی شده است

118 مدرسه توسط گروه های جهادی، رنگ آمیزی و بازسازی شده است