مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 21:252023-10-12بين الملل

دیدار امیرعبداللهیان با نخست وزیر عراق درباره فلسطین


نخست وزیر عراق در دیدار امیرعبداللهیان گفت: ما از طوفان الاقصی تعجب نمی کنیم، چون نمی توان حقوق ملت فلسطین را نادیده گرفت و اشتباه است اگر گمان شود که با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه که به بغداد سفر کرده عصر امروز  با محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق دیدار و گفتگو کرد.

  وی با ابلاغ سلام رییس جمهور کشورمان گفت: ما در بغداد هستیم که با توجه به تحولات فلسطین و غزه مشورت های در این زمینه داشته باشیم.

  وزیر امور خارجه افزود: بر کسی پوشیده نیست که با جنایت جنگی رژیم صهیونیستی در غزه علیه ملت و شهروندان عادی فلسطین روبرو هستیم و در شرایطی که  رژیم صهیونیستی دست به محاصره کامل غزه زده و آب و برق و سوخت آن را قطع کرده و مانع ارسال مواد غذایی و دارو می شود، آمریکا و برخی طرفها در حال ارسال سلاح به اسراییل هستند و دست این رژیم جنایتکار را در کشتار بیرحمانه شهروندان و غیرنظامیان فلسطین در غزه باز گذاشته اند.

در چنین شرایطی هر احتمالی می تواند رخ دهد و اینکه شاهد رخدادهای جدیدی در منطقه باشیم.

وی گفت، مقامات برخی کشورها در تماس با ما از احتمال باز شدن جبهه جدیدی در منطقه می پرسند، به آنها گفتیم که پاسخ روشن ما در خصوص احتمالات آتی این است که همه چیز بستگی به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار امیرعبداللهیان با نخست وزیر عراق درباره فلسطین

دیدار امیرعبداللهیان با نخست وزیر عراق درباره فلسطین