مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 09:152023-10-07سياسي

استاندار کرمان: تغییر الگوهای امنیتی مدنظر پلیس باشد


پلیس باید متناسب با تهدیداتی که صورت می گیرد، روز به روز پیشرفت کند و با توجه به جرائم سایبری و اتفاقات دیگر باید تغییر الگوهای امنیتی مدنظر قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی فداکار صبح امروز شنبه 15 مهرماه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: نیروی انتظامی بیشترین ارتباط را با مردم دارد و این گستردگی ارتباطات ایجاب می کند، روحیه مردم داری و احترام به مردم همانگونه که وجود دارد، افزایش پیدا کند.

  وی همچنین مهربانی همراه با اقتدار را یکی دیگر از ویژگی های پلیس برشمرد و ادامه داد: پلیس ما مقتدر است و در حوادث سال گذشته خود را نشان داد و با وجود اینکه دشمن برنامه ریزی زیادی کرده بود، اما پلیس به همراه سایر دستگاه ها بدون سلاح در صحنه حاضر شد و کار بزرگی برای امنیت و آرامش جامعه انجام داد.

استاندار کرمان بیان داشت: تعالی و پیشرفت از ویژگی های دیگر پلیس است و پلیس باید متناسب با تهدیداتی که صورت می گیرد، روز به روز پیشرفت کند و با توجه به جرائم سایبری و اتفاقات دیگر باید تغییر الگوهای امنیتی مدنظر قرار گیرد.

فداکار خاطرنشان کرد: خدامحوری، معنویت، انجام وظیفه و تکلیف، توجه به خداوند، عشق به شهادت و بصیرت دینی و سیاسی در پلیس ایران وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کرمان: تغییر الگوهای امنیتی مدنظر پلیس باشد

استاندار کرمان: تغییر الگوهای امنیتی مدنظر پلیس باشد