مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 13:502023-10-14سياسي

رضایت مردم از خدمات یگان ویژه/تقویت روحیه انقلابی و جهادی


فرمانده یگان های ویژه فراجا با بیان اینکه خدمات صادقانه یگان های ویژه در راستای نظم بخشی به جامعه، رضایت مردم را به دنبال داشته است، گفت: نتیجه کارهای فرهنگی در پلیس ویژه امنیت مردم است و این مهم نشان از تبلور پلیس در تراز نظام جمهوری اسلامی است.

- فرمانده یگان های ویژه فراجا با بیان اینکه خدمات صادقانه یگان های ویژه در راستای نظم بخشی به جامعه، رضایت مردم را به دنبال داشته است، گفت: نتیجه کارهای فرهنگی در پلیس ویژه امنیت مردم است و این مهم نشان از تبلور پلیس در تراز نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسن کرمی با حضور در جمع فرماندهان، معاونان، مدیران و کارکنان یگان های ویژه فراجا که به مناسبت آیین رونمایی از مستند لبیک یا زینب (س) و همچنین اختتامیه جشنواره عکس و رزمایش سفیر 1402 برگزار شد، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی خصوصا شهدای فراجا اظهارکرد: خدمات صادقانه یگان های ویژه در راستای نظم بخشی به جامعه، رضایت مردم را به دنبال داشته و نتیجه کارهای فرهنگی در پلیس ویژه امنیت مردم است و این مهم نشان از تبلور پلیس در تراز نظام جمهوری اسلامی است.

کرمی، آموزش به روز و قدرت مدیریت صحنه در ماموریت ها را یکی از اولویت های یگان ویژه و پلیس حرفه ای دانست و افزود: کارکنان یگان ویژه در سراسر کشور با ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایت مردم از خدمات یگان ویژه/تقویت روحیه انقلابی و جهادی

رضایت مردم از خدمات یگان ویژه/تقویت روحیه انقلابی و جهادی