مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 11:352023-10-18اقتصادي

بهره وری جایی در نظامات تصمیم گیری و تصمیم سازی ما ندارد


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با اشاره به این که کارهایی که انجام می دهیم اگر منجر به بازدهی خوب در اقتصاد نشود، راه به جایی نبرده ایم گفت: - ایسنا/کرمان رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با اشاره به این که کارهایی که انجام می دهیم اگر منجر به بازدهی خوب در اقتصاد نشود، راه به جایی نبرده ایم گفت: بهره روی جایی در نظام تصمیم گیری و تصمیم سازی ما ندارد و این نشان دهنده مظلومیت بهره وری است.

سیدمهدی طبیب زاده صبح امروز 26 مهرماه در چهارمین جشنواره بهره وری و رقابت پذیری در کرمان با مقایسه داده و ستانده اقتصاد استان اظهار کرد: ستانده های اقتصاد کرمان هفت میلیارد مترمکعب آب، 20 میلیارد کیلووات ساعت برق، نیروی انسانی، نهاده های کشاورزی و انواع مواد معدنی است که اگر با قیمت واقعی حساب کنیم، خروجی اش GDP استان است که اصلاً اعداد و ارقام به هم نمی خورد.

وی افزود: ارزش آب به قیمت جهانی 18 تا 20 میلیارد دلار است و با همین اعداد ساده می توان گفت در کرمان نه بهره وری بلکه اضمحلال منابع داریم.

طبیب زاده با بیان اینکه کارهایی که انجام می دهیم اگر منجر به بازدهی خوب در اقتصاد نشود، راه به جایی نبرده ایم، گفت: مظلومیت بهره وری همینجاست که اصلاً در نظام تصمیم گیری و تصمیم سازی استان کرمان جایگاهی ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره وری جایی در نظامات تصمیم گیری و تصمیم سازی ما ندارد

بهره وری جایی در نظامات تصمیم گیری و تصمیم سازی ما ندارد