مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 16:402023-10-07سياسي

پلتفرم صدای مردم آماده دریافت تولیدات مردمی است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت صدا؛ اولین جلسه هم اندیشی پایگاه صدای مردم با حضور شاهید مظفری قائم مقام معاون صدا، - تعامل میان رسانه ها و مردم همواره جزو موارد راهبردی و اصلی در سازمان صدا و سیما است، استفاده هر چه بیشتر از ایده های مردم در تولید و ارتقا برنامه سازی وجود دارد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت صدا؛ اولین جلسه هم اندیشی پایگاه صدای مردم با حضور شاهید مظفری قائم مقام معاون صدا، احمد میرزایی مدیرکل طرح و برنامه ریزی رادیو، مهدی میر مظاهری مدیر پژوهش معاونت صدا، سعید روحی مدیر اطلاعات و برنامه ریزی و نمایندگان شبکه های رادیویی برگزار شد.

شاهید مظفری، قائم مقام معاون صدا با بیان اینکه مردم کشور اصلی ترین سرمایه های یک رسانه هستند، گفت: رادیو محفلی برای عموم مردم از هر گروه، صنف و رده سنی است که با افزایش و ارتقا نوع تعامل خود، می توان به بالاترین سطح هم افزایی رسید.

این در حالی است که مطابق با رویکرد جدید سازمان صدا و سیما و طرح بزرگ تحول، موارد مهمی از حضور عموم و مشارکت اقشار مختلف مردم در برنامه های مختلف پیش بینی شده است.

در همین راستا مواردی همچون تقویت عدالت رسانه ای، احیای نقش تسهیل گری و شتاب دهندگی برای مشارکت انگیزی میان مخاطب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلتفرم صدای مردم آماده دریافت تولیدات مردمی است

پلتفرم صدای مردم آماده دریافت تولیدات مردمی است