مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 21:252023-10-09سياسي

دریادار تنگسیری : پیام ما به تمام کشورها صلح و دوستی است


همزمان با فرا رسیدن 16 مهر روز نیروی دریایی سپاه ، وابستگان نظامی سفارت خانه های مقیم تهران با دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه دیدار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، دریادار پاسدار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه امروز در جمع وابستگان نظامی مقیم تهران گفت: همواره پیام صلح و دوستی را به تمام کشورهای دنیا صادر می کنیم و در راه دفاع از کشورمان کوچک ترین خدشه به امنیت ایران را قاطع و پشیمان کننده پاسخ می دهیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با یادآور شدن حماسه 16 مهر روز شکست هیمنه پوشالی شیطان بزرگ آمریکا در خلیج فارس گفت:   16 مهر 1366 یادآور نبرد مستقیم دلاوران از جان گذشته  نیروی دریایی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی با شیطان بزرگ در خلیج فارس می باشد.

در این روز یکی از برگ های زرین و افتخارآمیز تاریخ باشکوه انقلاب اسلامی در مقابله با استکبار جهانی با جانفشانی سرداران شهید نادر مهدوی و همرزمانش در خلیج همیشه فارس رقم خورد.

دریادار تنگسیری با اشاره به اینکه اقتدار ما ریشه در ایمان رزمندگان نیروی دریایی سپاه دارد گفت:نشان داد قدرت فقط منحصر به تجهیزات نیست و ما هیچگاه شروع کننده جنگ در خلیج فارس  نبودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریادار تنگسیری : پیام ما به تمام کشورها صلح و دوستی است

دریادار تنگسیری : پیام ما به تمام کشورها صلح و دوستی است