مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 17:452023-10-20سياسي

آمادگی جوانان خوزستانی برای اعزام به غزه


مردم خوزستان در محکومیت هلوکاست واقعی قرن و کشتار بی رحمانه زنان و کودکان فلسطینی در نقاط مختلف این استان اجتماع کردند و خواستار اعزام به غزه برای مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان تجمعات گسترده اهالی ولایتمدار و شهیدپرور خوزستان دیار سردار شهید مجید سیلاوی، شهید محمود احمدی نبی و شهید سید طاهر موسوی در محکومیت هلوکاست واقعی قرن و کشتار بی رحمانه زنان و کودکان فلسطینی در نقاط مختلف این استان برگزار شد.

مردم استان خوزستان دیار سردار شهید بهنام محمدی راد، سردار شهید شکرخدا بهمنی و سردار شهید رضا شهنی فیض با حضور در تجمعات گوناگون جنایات انجام شده توسط رژیم غاصب صهیونیستی و کشار بی رحمانه زنان و کودکان فلسطینی در بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کردند.

تجمعات همبستگی و همدلی با مردم مظلوم و بی دفاع غزه و حمایت از ملت مظلوم فلسطین در نقاط مختلف استان خوزستان دیار سردار سرلشکر شهید علی هاشمی، سردار شهید مهدی نریمی، سردار شهید حسن بهمنی و سردار شهید محمود نویدی برگزار شد که حاضران در این اجتماعات انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی جوانان خوزستانی برای اعزام به غزه

آمادگی جوانان خوزستانی برای اعزام به غزه