مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 22:252023-10-15حوادث

فعال شدن گشت های موتوری کلانتری ها و پلیس 110 در پایتخت


فرمانده انتظامی پایتخت از فعال شدن گشت های موتوری کلانتری ها و پلیس 110 در راستای حل مشکلات مردم در کمترین زمان ممکن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، امروز 23 مهرماه 1402، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی پایتخت به همراه روسای پلیس های تخصصی و سایر معاونان فاتب در قالب برگزاری میز خدمت فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در مسجد حسین شهید حضور یافت و بعد از نماز مغرب و عشا ضمن ملاقات مستقیم با شهروندان نسبت به پاسخگویی و رفع مطالبات پلیسی آنها اقدام کرد.

 فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه برپایی میز خدمت فاتب در جمع نمازگزاران این مسجد به عملکرد پلیس اشاره و اظهار داشت: در برخی مناطق از جمله میدان شوش و هروی که مواد مخدر به صورت آشکار به فروش می رسید، برخوردهای لازم با افراد متخلف انجام شد و حالا دیگر شاهد چنین صحنه هایی نیستیم.

فرمانده انتظامی پایتخت به حضور شبانه روزی مأموران در راستای تأمین امنیت شهروندان اشاره و بیان داشت: اینکه یک سری از افراد در حوزه حجاب قانون شکنی کردند اگرچه موجب گلایه مردم است اما دشمن آن را دستاورد خود برای مبارزه با نظام جمهوری اسلامی معرفی می کرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص کشف حجاب و سیاست و توطئه دشمن در این زمینه اشاره و بیان کرد: باید مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال شدن گشت های موتوری کلانتری ها و پلیس 110 در پایتخت

فعال شدن گشت های موتوری کلانتری ها و پلیس 110 در پایتخت